O iubire de care lumea trebuie să știe

Sunt a ta, și ești al meu. Ne-am regăsit sub cerul albastru, și acum tu ai luat locul tuturor stelelor arzătoare. Mă înnebunești de dragoste, strălucești mai tare decât orice. Cuvintele se repetă mereu și în același timp sunt noi de fiecare dată, încărcate cu emoțiile renăscute de fiecare dată, simțiri pe care existența ta le trezește în mine. Să știu că tu exiști îmi luminează zilele, conștiința faptului că mă iubești îmi face toată ființa să danseze. Ești precum briza proaspătă de primăvară ce mă trezește la viață. Tu ești răsăritul meu, și aș vrea să cobori din cer în fiecare zi și să mă ții de mână atunci când soarele apune. Un ciclu perfect. Zi de zi, iubirea ta.
Ești hotărât să mă faci să nu plec niciodată, spui tu. Dacă ai ști… Din noaptea aceea de iarnă, duminică, când orașul se învârtea în jurul nostru, la mai puțin de douăzeci și patru de ore după ce ne-am cunoscut, m-ai legat de tine pentru totdeauna. Nu a fost nevoie de nimic mai mult decât de zâmbetul tău, atingerea mâinii tale fine, cunoașterea sufletului tău. Numai tu mă poți aprinde așa. Felul în care mă faci să mă simt e ca un drog, un drog de transcendență. Când te iubesc dispar, iar din mine nu rămâne decât sufletul. Tu luminezi divinul din mine. Mă faci să mă simt în așa fel încât, în noapte, ardoarea mocnește în mine. Precum un foc ce arde încet în sobă și vrea să dea pe dinafară, așa eu nu pot conține desăvârșirea pe care o aduci la suprafață din adâncul meu. Iubirea e ca o pasăre prinsă în cușcă, dorește doar să își deschidă aripile serene, aripile care pot schimba lumea, să îmi spargă pieptul și să se înalțe în infinitul cerului. Are nevoie să fie liberă, să se joace, să danseze. Tu faci asta din mine. Sunt atât de norocoasă să te am. Dar tu ești așa de frumos, cum te-aș putea eu deține vreodată ? Nu, eu vreau doar să te acaparez cu frumoasă dragoste. Să te fac să vibrezi în rezonanță cu muzica conștiinței iubitoare. Rememorând momente petrecute cu tine, zâmbesc incontrolabil. Și îți văd strălucirea la fel de intens ca în prima seară, strălucirea care acum e nuanțată de toate micile tale complexități, de adâncul nemăsurat al ființei tale, strălucirea și mai sublimă după ce ți-am văzut întunecimile sufletului. Veșnică. Lucrurile neînțelese din tine te fac și mai frumos, și fiecare frântură dinlăuntrul tău așteaptă să fie iubită de mine. O viață nu mi-ar fi de ajuns să te iubesc, o infinitate mi-ar lua să te descopăr. Ești misterul pe care iubirea mi l-a scos în cale, ești ghicitoarea pe care trebuie să o rezolv înainte să pot spune că știu dragostea adevărată, ești labirintul pe care trebuie să îl parcurg, mă conduci spre înflorirea sufletului. Ești provocarea pe care divinitatea mi-a scos-o în cale, știind că îi pot face față, că o pot cinsti așa cum trebuie. Sunt îndrăgostită de tine. Nu numai că te iubesc, sunt îndrăgostită de tine. Trezești în mine pasiune, neastâmpărare, înfrigurare, recunoștință, dorință, ardoare. Chipul tău este proiecția permanentă de pe ecranul conștiinței mele. Senzația atingerii tale mi-a acaparat cu mult timp în urmă fiecare traseu neuronal. Mângâierea ta electrizantă mi-a marcat fiecare petic de piele. Cu măiestrie ai reușit să îmi înslăvești toate simțurile. M-ai descoperit toată. M-ai făcut femeia ta, trup și suflet. Nu aș putea fi mai fericită că sunt a ta, pentru că zâmbetul tău depășește întotdeauna în frumusețe orice amintire a lui, iar vocea ta e făcută să îmi spună cât mă adori. Cuvintele se repetă mereu, toate expresiile frumoase de dragoste s-au epuizat de mult, și nu contează. Arta nu este compunerea mea de cuvinte, ci felul în care te iubesc. Și asta e cea mai frumoasă dedicație de dragoste pe care ți-o pot face.


În interior simt un foc moale, nepieritor. Conștința iubirii tale. Conștiința nemuririi. De-aș fi lângă tine, simțindu-ți pulsul vieții, n-aș mai avea nevoie, și nici dorință să scriu nimic. Tu m-ai face să trăiesc poezia. Afundându-ne în vid, spiralând prin eternitate. Două suflete reunite în veșnicie, menite să se înalțe, contopindu-se într-un singur întreg dansant, conștiința transcenzând.

Leave a Reply

